Att-göra-listan

 
Imorrn börjar min arbetslöshet. Att bli arbetslös 3 månader innan bebis ska komma och dessutom på sommaren är väl inte helt fel egentligen. Jag skulle ju ha jobbat 4 veckor till men glömska och klödd gjorde att det inte blev så. Nu väljer jag att se det som något positivt. Liam får mer tid hemma med mig och vi kan göra vad vi vill innan bebis kommer. När bebis är här som kommer det ju bli lite mer begränsat den första tiden så därför ska vi njuta av denna sommaren ordentligt. 
 
Nu ikväll har jag skrivit en to-do-list som ska avverkas under kommande vecka. Det är det som behövs göras men som jag bar skjutit upp för jag inte hunnit eller inte orkat. Men nu kommer det finnas tid för det:
 
  • Inskrivning på arbetsförmedlingen
  • Fixa arbetsgivarintyg
  • Avfrosta och rensa frysen
  • Rensa Liams garderob
  • Rensa bland Liams leksaker
  • Städa altanen
  • Rensa skåp i köket
  • Färga håret
Liam är på förskolan 8,30 - 11,30 och under de timmarna ska jag väl hinna med detta. Plus att jag ska promenera och crosstraina :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0