Enkel och billig piff

 
Jag har tittat på Liams garderober i flera år och bara suckat. Usch vad dom har varit tråkiga. Vi hade behövt köpa helt nya men det har inte haft prio ett här hemma. Dom fungerar att ha kläder och annat i. 
 
Men jag hade fina väggdekaler liggandes ( i dessa garderober ) som jag köpte för att sätta på Liams vägg. Men så blev det inte. Så varför inte piffa garderoberna med dessa :) Emmie var snäll och hjälpte mig och så här fina blev garderoberna. Liam gillar alla djuren som nu flyttat in hos honom. 
 
Det har blivit nya handtag oxå och för en riktigt billig peng (under 200 kr) så fick hans garderober ett rejält lyft!!
Kommentarer
Postat av: Marlen

Superfint!

2012-08-01 @ 14:06:03


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0