I början av Skåne

 
Som vanligt så krånglar blogg-appen här nere i Skåne. Funkar aldrig att blogga med bilder här nere och jag kan inte fatta varför. Och inte får man några svar från supporten heller. Men nu sitter jag vid mammas dator och ska göra en liten uppdatering tänkte jag.
 
Vi kom ner i onsdags och resan gick exemplariskt må jag säga. Kidsen skötte sig fint och Emmie körde som en pärla trots spöregn!
 
I Hästveda var vi på marknad i torsdags. Vi hade supertur med vädret och det var uppehåll under hela eftermiddagen. Jag har inte varit på marknad sen jag var liten och jag njöt verkligen. Köpte marknadsgodis i massor såklart :) Liam skullke prompt åka karusell men när han väl kom på så illtjöt han för han tyckte det var otäckt. Tyvärr fick inte föräldrar åka med då vi förmodligen ansågs vara för stora. Hade jag kunnat åka med så hade det nog gått lite bättre. Vi testade både Bil och Tåg men inget gick. Så lite tjut och trots blev det oxå på marknaden och jag fick räkna till tio några gånger. Härligt att vara förälder höhö.
 
 
Igår tog jag och Liam en promenad med Falukorven, aka Fanny. Kom förbi kossorna och dom muade på oss hejvilt så det var vi ju stanna och lyssna på :)
 
Det var en liten uppdatering, mer kommer senare idag!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0