Inför The Big Trip

 
Här hemma packas det för fullt. För såklart så packade jag inte igår :P Men helt skvatt galen var jag ju inte så allt är tvättat och framlagt iaf..... det mest!
Alltid så svårt att veta vad man ska ta med sig. Blir det sol eller regn? Förmodligen regn! Men det kan ju bli sol. Man måste ju ha för alla väder. Kanske säkrast att rota fram vinterskruden oxå. Detta sommarväder verkar kunna bjuda på det mesta!!
 
Det ska bli så kul att komma ner till Skåne. Vi har fått in dater med några släktingar som vi inte träffat på 100 år. Dom har inte träffat Liam än, så längesen är det! Så det ska bli kul!! Självklart blir det lite träffar med vännerna oxå och det ser jag fram mot lika mycket. Kommer bli en bra trip, det känner jag på mig. (även om vinterskruden måste på)
 
Igår var jag och Emmie hos NagelSandra och putsade till våra fingrar. Denna gången är nog det resultat som jag  har blivit nöjdast med. Har såklart varit fint förut men nu känns som bara såååååå fräscha och snygga. 
 
När ska mina händer växa till sig och bli vuxna??? 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0