Italien i mitt hjärta

 
Ja nu sitter vi på helspänn här i tv-soffan. Dags för en riktig rysarfinal mellan Italien och Spanien... Näe, så mycket spänning vet jag inte om jag känner. Men nu har vi följt hela EM och att missa finalen vore ju mer än lite tokigt. Nu får Italien se till att tvåla till Spanien så är jag nöjd. Fredrik håller på Spanien så det kan bli en rolig fight!!! 
 
Här hemma har det hänt lite grejer under helgen. Fredrik jobbar på riktigt duktigt och nu är väggarna som skulle rivas rivna och golvet är borta. Igår brainstormade vi lite och nu tror jag att vi har kommit överens om en mycket bra lösning för hur det ska se ut. 
Imorrn ska vi in till staden för att titta på tapet och golv. Jag har en tanke om hur tapeten ska se ut. Jag vill ha mycket liv i den och det ska inte vara någon mestapet. Men det är riktigt svårt. Allt ska ju verkligen gå ihop och jag ska tycka om det ett bra tag. Fast det svåraste är nog att få Fredrik att tycka om det.
Han har inte lika vild fantasi som jag så han 
 
 
 
vill gärna ha något lite mesigare. Jag har vunnit alla tapetslag hittills så vi får hoppas att det går vägen även denna gång!! :)

Vi har öppen planlösning i huset förut men nu är det minsann en öppen planlösning på riktigt. Här står jag i vårt kök och tar kort in i sovrummet. Väggen var förut mellan de två fönsterna till vänster. Nu ska den gå på denna sidan om det blå golvet. Blir en stor skillnad storleksmässigt. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0