Lekplatshäng, grillat och kattbebisgos

 
 
Vi har verkligen softa dagar här hos mamma och pappa. Chill på altanen medan kidsen leker på gräsmattan är verkligen något som jag skulle kunna vänja mig vid. Så här skön kan hela sommaren få vara.
 
Jag och Liam var inne i staden och träffade Anna och Måns i fredags. Först tog vi en fika och sedan blev det lite lekplatshäng. Perfekt för pojkar med spring i benen och mammor med behov av att tjöta :) Det visade sig att även denna lille kille ska bli storebror! Kul att vi prickar in det så nära med kull nummer två oxå :)
 
Efter stadsdaten drog vi ut på landet och hem till Bengt där det blev grillat.
 
 
På jakt efter de söta kattbebisarna som inte riktigt ville kela lika mycket som vi ville
Men jag lyckades haffa en och kela med :) Man blir ju lite sugen när dom här så små och ljuvliga :)
 
Nu ska jag och Liam se om vi kan dra med Falukorven ut på en promenad!
 
 
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0