Lite gravid(a)

 
Vecka 30 och månad 8. Jag kan inte riktigt bestämma mig för om det har gått fort eller långsamt. Ibland har det rusat iväg och ibland har det segat. Men att ha kommit in i näst sista månaden känns helt crazy. Tänk att vi snart är 4 här hemma :) Det var så långt borta ett tag och att det nu bara är några veckor kvar tills en väldigt efterlängtad liten person kommer hem med oss känns underbart. 
 
Jag mår väldigt bra än så länge. En släng av foglossning antar jag att jag har eftersom jag har rätt ont i bäcken och höfter och även halsbränna har joinat. Men inget jag tänker gnälla om.... än. Förutom till Fredrik förstås. :) 
 
Häromdagen avslöjade även Liam att han hade en bebis i magen. Jag tror att han tyckte att jag med min mage tog lite väl mycket uppmärksamhet och han ville inte vara sämre lixom. Jag vet inte när han har BF men det kanske han avslöjar någon annan dag. ;)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0