Oh happy day

 
Dessa tre timmar som Liam är på dagis rusar verkligen iväg. Jag försöker att ta tillvara på dom och använda dom vettigt. Mest blir det ju fix här hemma som ni kanske märkt. För sen på eftermiddagen så kan jag fokusera på Liam och vi kan hitta på roliga saker. Åka cykel är ju Liams absoluta favvogrej i hela världen. Han skulle nog kunna åka cykel en hel dag. Inte mig emot heller för jag tycker det är skönt att cykla och det är bra motion när man är gravidis och får ont av all annan motion. 
 
Nu ska han iaf hämtas snart och efter lunch och nap så hoppas jag verkligen vi kan åka till stranden. Det skulle Liam äääääälska. Stranden vi åker till är så långgrund så jag hoppas att vattnet inte är superkallt vid kanten. 
 
Hit med massa sol nu så att strandplanerna kan bli verklighet :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0