Strandhäng kanske

 
Klockan är inte ens middag men hemma hos mig har dagen minst sagt börjat effektivt. Disk, tvätt, dammsugning, lämnat son på dagis och städning av bilen är lite av det jag hunnit med. Flitigt må jag säga. Skönt att ha det gjort så fort som möjligt för att slippa ha det hängandes över mig under dagen. När jag surfat färdigt så ska jag snöra på mig skorna och ta en promenad. Bäst att passa på nu för idag ska det minsann bli vacker väder.... vi får väl se hrm. Men nu kanske vi kan få till det där strandhänget som jag ville åt igår. Liam njöt för fullt i sin bebisbalja så det gick ingen nöd på honom inte :) 
 
Om det är någon som vill veta hur man får punka på en cykel 3 gånger på 3 dagar så fråga oss, vi vet!!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0