Svenskt så in i Werning

 
Jag och Liam har varit ute på sommarens förmodligen svettigaste promenad. Trots att det blixtra och åska en del igår så har luftet inte lättat. Kvalmigt och äckligt och vi väntar på att det ska spraka till idag oxå så att man kan röra sig utan att hålla på att smälta bort.
 
Jag tror att flugorna även dom har fått lite ding av denna konstiga värme. När jag kom till hagarna där vi brukar gå så attackerade dom mig. På riktigt attackerade. Sådana äckligt stora som bits och dom var hur många som helst. Jag höll på att få panik och skulle precis vända när dom äntligen gav  upp. Det var otäckt på riktigt. Stackars hästarna som har det så där jämt. Usch!!! 
 
Nu sover iaf Liam i sin vagn och jag sitter och svettas. Fredrik renoverar för fullt och idag får han hjälp av svärfar oxå. Idag ska den nya väggen komma upp tror jag. Ska bli spännande att se hur stort rummet blir. 
Jag har ju även tapetböcker hemma som jag spanar i och jag har hittat en underbaring som Hanna Werning har gjort. det är hon som gjort vår tapet i vardagsrummet oxå. Hon gör helt underbara tapeter med massor av färg! Helt i min smak men Fredrik hatar såklart allihop! 
 
Min absoluta favorit
 
En till fining
 
Dom här hittade jag på nätet, även dom av Werning.
Sååååå jäkla fina!!! 
 
Meeeen, Fredrik vill inte. Han gillade iofs inte den i vardagsrummet heller så det är ju bara till att hoppas på att han faller platt ner och ger sig :)
 
I vårt vardagsrum sitter denna underbaring!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0