Avdammad tränare

 
Trots mitt positiva inlägg om löpningen förra veckan så har jag nu fått lägga skorna på hyllan och insett att det funkar inte. Sprang 3 turer förra veckan. Men lördagens löptur resulterade i att jag hade ont i mitt bäcken i flera dagar efteråt. Det är det inte värt. Det är trots allt 3 månader kvar till bebis ska komma och jag vill gärna kunna röra på mig i vardagen fram till dess. 
 
Men vi har ju vår lilla maskin här hemma som ni kan se har stått och samlat damm ett tag
 
 
Så den hoppade jag upp på idag och det kändes bra. Mycket skonsammare mot min kropp och jag kunde köra på i flåsatempo. Än så länge känns det bra i kroppen så jag tror att det ska gå bra att använda denna några gånger i veckan ett tag framöver. Vore kanon i så fall!!
 
Titta dock inte på pulsen för detta foto är tagit en stund efter att jag avslutat träningen och pulsen hade fått lugna ner sig lite :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0