Bakgårn


I onsdags fick äntligen jag och Matilda till det ;) Det var ett bra tag sedan som vi bestämde att vi skulle ha en mysig tjejkväll tillsammans. God mat och annat än barn på schemat var det som gällde. Det tog lång tid innan det blev av men det blev av nu.

Vi bokade bord på Bakgårn i Lidköping. Matilda rekommenderade det på grund av deras tapasmeny. Ett mysigt ställe med en massa folk!

Tapasmenyn då. Helt awesome!! Fanns mycket jag kunde tänka mig men jag valde 5 olika. Kycklingspett, ribs, toast med ost och kyckling, tortillachips med vitlökssås, tortillabröd med kyckling, ost och tomat. Allt var helt fantastiskt gott. Tyvärr är det ju så att man Om gravid inte kan äta allt så det minskade menyn lite. Men allt jag åt var mumsigt. Jag kommer definitivt återkomma :)

Det var skönt att få sitta ner utan kidsen och bara prata om annat. För tro det eller ej men man kan prata om annat än barn trots att man har det som en gemensam grej.

Ni har vi lovat att göra om detta oftare. För det behövs ibland.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0