Fast i träsket


Efter förkylning och hosta kommer då halsont. Ett förbannat smärtsamt halsont dessutom. Min kropp vill inte som jag just nu. Jag vill sätta igång med löpningen igen. Är sjukt sugen. Men då får kroppen se till att repa sig ordentligt nu. Så jävla tröttsamt.

Även denna veckan har gått i en väldigt fart och vi är mitt uppe i en fredagkväll som bjuder på Let´s Dance-finalen. Ska allt bli lite spännande att se vem som tar hem alltihop. Jag tycker nog Anton är en given vinnare. Men innan det börjar måste jag ju hinna med att blanda saften och plocka fram chipsen :)

Dessa fina naglar skaffade jag mig i veckan. Jag har velat ha det i flera år men snålhet och fattigdom har hindrat mig. Men Emmies kompis kan sånt däringa med naglar och hon fixade mina i tisdags. Jag är sjukt nöjd och det är mindre bökigt än vad jag trodde det skulle vara. Så nu har jag nog fastnat i det träsket :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0