Let the mess begin


 

Ja, det är dags att låta oordning och stök ta över här hemma. Här ska det nämligen renoveras. Jag ser verkligen fram mot slutresultatet men vägen dit skulle jag mer än gärna hoppa över. Att åka långt långt bort under tiden hade ju inte varit helt tokigt.

Nu när vi går från 3 till 4 här hemma så behöver vi flytta om oss lite. Datorrum blir till ett barnrum och var ska då min käre make utöva sin hobby?
Jo, det blir till att fixa vårt sovrum. Sovrummet ska renoveras totalt. Det ska gå från ett pluttrum till ett sovrum på 20 kvadrat.

Här ska vi sen få plats med säng, stora härliga garderober, skrivbord med dator, ett litet bord och fåtölj och nästan det bästa av allt: en helfigursspegel. Det har jag inte haft sen vi flyttade till hus. Ja nu vet ni varför det ser tokigt ut ibland när jag kommer ;)

Detta rummet kommer bli så jäkla bra. Förhoppningsvis tar det inte hela sommaren att få det färdigt. Men det är ju verkligen mer att tänka på än vad man tror. Men Fredrik är taggad och har kommit en liten bit på vägen redan. Jag tackar gudarna för att jag har en händig man!!!


























'
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0