Min lille Skorpan

Jävla hosta!! Är hemma från jobb även idag. Inatt har jag inte sovit många timmar för jag får hostattacker hela tiden. På dagen är det under kontroll men kväll och natt så blir det desto mer intensivt. Var på apoteket förut och frågade om det fanns något man kunde få mot rethosta trots att man är gravid. "Jag kan inte rekommendera något då, du får prata med din läkare först" GAH! Jag förstår att dom ska vara noggranna med sådant men det står ju ALLTID om man som gravid får ta ett läkemedel eller inte. Jag orkar inte sätta mig på vårdcentralen (igen). Jag är helt säker på att det inte är någon konstig hosta jag har utan bara förkylningshosta och det vore skönt att få något mot den så att jag iaf kan få sova lite. Men men, nu hoppas jag att det ska börja gå åt rätt håll. Fingers crossed.
Liam är med farmor idag och få sin stora kalufs klippt. Jag älskar ju allt hans hår men efter att Fredrik förvandlat Liam till Skorpan från Bröderna Lejonhjärta så behövdes det verkligen en RIKTIG frisör som kan ge honom en fin frisyr. Dessutom så hoppas vi på varmare väder och då kan han inte ha allt det där håret, han blir genomsvettig.

Nu ska det bli spännande att se hur frisyren blev denna gången. Jag brukar bli nöjd men man vet ju aldrig vad farmor beställer ;)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0