My only sunshine


Det klagas över regn och tycks synd om studenterna nere i kära Skåneland. Dom borde komma upp hit till oss för här är det solsken och 21 grader varmt. Nu tar dom väl studenten här uppe om en vecka tror jag så vi får se om dom har turen att dagens väder upprepar sig.

Just nu är jag tvåbarnsmorsa. Noel är här med oss och Liam är lyrisk över att hans stora idol är och hälsar på. Vet inte riktigt vad Noel gör för att få denna stjärnstatus av min son men något är det och det funkar. Just nu sitter Noel och spelar xBox och Liam sitter snällt bredvid och iakttar storögt sin idol. Vilken underbar barnvakt Noel kommer vara om några år :)

Vi borde ju egentligen njuta av fina vädret men vi var ute en rundan förut och Noel vill så gärna spela. Och jag tänker inte vara den tråkiga mostern inte. Vill min älskade systerson spela så kan han få det. Soldagar får vi nog fler. Förhoppningsvis :P

Snart kommer Fredrik hem och då hoppas jag på hämtmat av något slag (KINAMAT). Jag orkar inte laga mat. Jag har kommit in i en trötthetsperiod i graviditeten igen för jag har ingen ork alls på eftermiddagarna nu längre. Bebisen suger i sig allt förmodligen. Hoppas det går över snart för jag känner mig så tråkig. Humöret åker verkligen bergochdalbana nu.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0