Så här är vi lediga...

 
Sol regn sol regn sol regn sol........ ja vad ska denna "sommar"dag erbjuda tro? Två fina dagar har vi fått njuta av och igår var det till och med uppe i 25 grader. Då är det ju faktiskt sommarvarmt och alldeles lagom för en gravidis som jag. Jag kan få ångest av tanken på sommar med 30-35 grader varmt. Hur olidligt kan inte det bli för en som redan har en förhöjd kroppstemp på grund av allt bakande i kroppen. Jag ser mig själv ligga vid strandkanten som en strandad val. Liam och Fredrik får springa mellan vattnet och mig och kasta hinkar med vatten på mig. Lite viftande med palmblad och servering av kylda drycker. Herregud, det låter ju mer än perfekt egentligen haha. 
 
Nu på morgonen har jag parkerat min son framför ett otal med filmer medan jag själv har rusat (så mycket en tjockig nu kan rusa) mellan tvätt och städning. Nu är det färdigt och jag kan pusta ut. Nu slipper vi göra det i helgen. Nu återstår bara lite handling så är vi färdiga med allt det tråkiga för idag. I eftermiddag kommer Emma och Adam och hälsar på oss. Då hoppas jag på sooool så att vi kan gå till lekplatsen en stund så att lite spring i benen kan springas av :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0