"Schonålisar"


Ligger i soffan och väntar på att kvällens andra match ska börja. Irland mot Kroatien är väl kanske inte en match att sukta efter men jag tror att jag blivit smittad av något för jag är EM-tokig i år. Kul att kolla matcherna och imorrn blir det extra kul då Sverige kliver in i turneringen! Spänningen kan börja!!

Igår var vi på Ikea med Emmie. Det var Emmie som hade ärende dit men går det att åka dit utan att skaffa sig ett ärende ;) Det åkte ner lite smått och gott i den gula kassen. Liam fick äntligen det där bordet som jag tänkt köpa i ett år. Nu fyller stolarna äntligen en funktion istället för att bara vara i vägen. Sen blev det stekpannor, lampor, bestick....
En bra trip!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0