Självförtroendet är på väg upp igen


Löpturen idag jämfört med löpturen för två dagar sedan är verkligen som natt och dag. Idag kändes det som att kroppen kom in i löpningen mycket bättre och det var en skön löptur. Ingen mage ner i asfalten och kroppen samarbetade med mitt huvud igen. Nu har självförtroendet på väg upp igen och mitt mål att löpträna fram till iaf vecka 30 är inom räckhåll igen.

Jag undrar vad jag ska göra sen, när jag inte kan löpträna mer. För till slut tar det stop har jag en känsla av. Magen kommer att bli för stor för att kunna hänga med. Alla säger simning men jag hatar ju att simma. Det är skonsamt och allt det där när man är gravid men om vi ska vara helt ärliga: Hur kul är det att simma där fram och tillbaka? Inte särskilt!! När ska det göras simbanor i skogen? Det hade nog dragit mer utövare :)

Så vad ska jag träna då? Promander känns ju futtigt.... Cykla kan vara skoj men det kräver ju en cykel som går att cykla på. Tål att tänkas på. Crosstrainern borde funka annars. Det ska nog min kropp reda ut!

Den dagen den sorgen. Nu ska det springas så länge det går iaf!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0