Små små nävar

Det enda som visas på vår tv nu är fotboll. EM-fotboll. Varenda match är av intresse. Tänk att det faktiskt finns dom som knappt har en aning om att det är fotbolls-EM. Jag menar inte att man måste vara intresserad men att inte ha en aning om att turneringen är igång är ju bara konstigt. Hur går det att missa? Hade en på jobbet som häromdagen inte ens visste vilken sport vi pratade om..... jisses! Snart Holland - Tyskland, får inte missas :)
Äntligen har vi fått njuta av lite sol och värme igen. Vi håller på att regna bort men idag fick vi torka lite. Jag vill inte ens kolla väderprognosen längre, det har varit så jäkla deppigt det senaste. Idag fick vi njuta och jag och Liam passade på att ta en riktigt lång promenad. Stannade hos hästarna och gav dom Liams äppleskrutt och matade med lite saftigt gräs. Liam slet och drog i gräset och fyllde sina små nävar och sen kastade han in det till hästarna som sen knappt hittade de 3 grässtrån som kommit insvävande :) Sen drog vi vidare till en lekplats där det stojades en stund innan vi begav oss hemåt igen. En runda som för mig tar 45 minuter att gå tog idag 2 timmar. Härligt i det fina vädret!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0