Tuttsvettlökisen

Det här med gravidkrämpor är nytt för mig. Med Liam i magen så hade jag inget sådant att gnälla över. Lite halsbränna men det verkar varenda gravidkvinna lida av. Jag har nu gått in i v 25 och
fram till för någon vecka sedan så kände jag inget. Ingenting. Idag när jag stod och sminkade mig började jag svettas och jag blev så varm att jag fick sätta mig ner och pausa i sminkandet för att jag skulle kunna kylas ner. Det tog några minuter och sen kunde jag fortsätta. Ställde mig framför spegeln. FASA! Världens tuttsvettlökar hade jag fått!! Vad är det frågan om?! Jag stod och sminkade mig men svettades mer än en maratonlöpare som är inne på sista raksträckan. Och det är inte så att jag kan skylla på den enorma värme vi har för vi har ju ingen värme. Fy fan vad ofräsh jag är. Tänk då hur det ska bli i sommar. Håll avstånd både fram och bak för här kommer tuttsvettlökisen......
Kommentarer
Postat av: Ida-Maria

Jag vet hur du känner dig, jag var sådan under hela min graviditet.. svett svett svett! Ja för att inte glömma grön i huvudet av illamående de 4 första månaderna. Kämpa på och försök njut ändå, svett gör ju inte ont i alla fall ;)

2012-06-05 @ 20:10:09


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0