En väldigt vårig lördag


För en stund sen vinkade vi av Fredrik och han är nu på väg till Uppsala för att se Villa Lidköping ta SM-guld! Kommer nog vara en skön stämning i bilen på vägen upp, hoppas det är samma på hemvägen :)

Men jag och Liam är inte övergivna för det. Matilda och Oskar kommer hit och tillsammans ska vi ha en skön dag. Deras Hans är ju oxå på väg upp till Uppsala så då bestämde vi att vi skulle umgås. Vi ska laga lite god mat, titta på matchen och vara ute i det fina vädret. Det blir en bra dag tror jag.

Vilket väder vi fick igår och som vi njöt av det. Jag sov till kl 10 och kl 10,30 var jag på väg in till bya för att handla lite. Pojkarna var på annat håll då. Sen spenderades eftermiddagen i trädgården med en massa fix. Vi fick en hel del gjort och vi kände oss väldigt duktiga och nöjda. Jag hade bunkrat upp med lite nya uteleksaker till Liam så att han oxå skulle ha att göra. Men han hjälpte väldigt gärna till med att klippa buskar och lasta skräp. Det blev verkligen en skön familjedag.

Jag har ju varit lite dålig med uppdateringen i veckan så det blir en miniuppdatering lite senare oxå.

Ha en fin dag allihop!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0