Helgen är förbi


Nu är alla mina killar hemma igen. Liam hämtade jag ju igår och idag var jag och Liam och hämtade Fredrik i staden. Han spelade bandy och drack öl igår. Ingen bra kombo enligt mig och jag befarade att nästa gång jag skulle få se Fredrik skulle han vara ett gipspaket. Men förutom en öm höft efter en burdus tackling så mådde han bra när vi hämtade honom. Det tackar vi innerligt för!
Nu har jag tagit fram popcorn och påskmust och tittar på Pretty Woman. En film jag kan se hur många gånger som helst. Julia Roberts bästa insats någonsin och herr Gere är inte dålig han heller. Får se om jag kan se hela eller om jag kommer tvinga mig själv i säng för att orka med morgondagen. Kort dag men sen ska vi orka leka med Matilda och Oskar :) Längesen vi sågs så det ska bli jätteroligt!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0