Ledig sååå ledig


Denna veckan har gått i rasande tempo. Förmodligen för att det har varit lite kaosartat vissa dagar. När jag kom i måndags var det 3 av 6 fröknar som var sjuka. Så in med vikarier så överlevde vi den dagen. På tisdagen när jag kom till jobbet så stod där en förvirrad vikarie och en fröken från en annan avdelning. 4 av 6 fröknar sjuka!! Jisses! Ja vi klarade ju det oxå naturligtvis men lite knas blir det. Men vi har haft duktiga vikarier och det underlättar avsevärt.

Idag är jag ledig. Ledig så in i bomben till och med. Liam är hos farmor och farfar och Fredrik jobbar. Så här sitter jag i soffan med täcket om mig. Frukosten är uppäten oh jag funderar på hur jag ska lägga upp dagen. Jag ska nog åka in till staden och spana lite. Kanske luncha. Sen blir det en löptur oxå. Ikväll kommer Sara hit och vi ska käka kinamat och umgås :) Ska blir kul!!

Men nu jag ska mysa i soffan lite till!
Hoppas du får en fin dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0