Mars Mars måne jag kan lura dig till Skåne


Hej hej på dig :)
Härliga härliga söndag. Jag har en skön känsla i kroppen idag. En ordentlig sovmorgon kan spela in såklart. Gick inte upp förrän efter 9 och efter en vecka med magsjuka så tyckte jag att jag förtjänade det och behövde det. Efter lite frukost så begav jag mig ut på en löprunda. Det var så hiskeligt skönt. Vädret var perfekt, underlaget perfekt och min motivation var på topp. Så det blev lite mer än 5 km och jag kände att jag hade kunnat springa längre. Men det räckte idag :)

Fredrik är i detta nu på väg till Kungälv för att se när Villa krossar Kungälv i den fjärde kvartsfinalen i bandy!! Något annat vore konstigt faktiskt. Så han kommer var borta resten av dagen. Men jag och Liam får snart besök av Emmie så vi ska nog klara oss!

Igår när svärisarna och Emmie & co var här på middag så gjorde vi för första gången egen pizza. Jag kan ju bara säga en sak efter det: Screw hämtpizza!! Fy farao vad gott det var!!!! Jag hade tomatsås, ost, bacon, gul paprika, lök och champinjoner på min del. Himmelskt! Det kommer jag absolut våga mig på fler gånger :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0