När vi tre blir fyra

En vecka innan jul då jag satt på jobbet tog jag en kik på min mobil. Väntade på svar från Fredrik. Såg att han skickat men det var inte riktigt det sms som jag väntat på. Han hade ändrat sig och tyckte att vi skulle skaffa en till knodd ganska snart. Förstå min chock och lycka. Jag vågade inte svara för jag var rädd att han drev med mig. Inte för att han skulle få för sig att driva om det men jag tänkte inte helt klart just då. Jag vågade inte ens ta upp det när vi träffades hemma. Fredrik frågade istället om jag inte fått hans sms. 

Kan tänka mig att alla tror att jag tjatat mig till detta barn. Visst tjatade jag ett tag men insåg att det var lönlöst. Vi beslutade att vi inte skulle diskutera det. Så det gjorde vi inte. Inte förrän sms:et kom :) 

I slutet av September ska vi bli föräldrar till ett barn till och Liam ska bli storebror. Det känns fortfarande overkligt. När ska det sjunka in? Förmodligen inte förrän jag har bebisen i mina armar :) 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0