Nu har vecka 15 kommit


Idag gick jag in i vecka 15. 25 veckor kvar. Känns som en evighet. Men om man tänker att sen är det för resten av livet så är dom där 25 veckorna ingenting. Vid graviditeten med Liam så shoppade jag de första bebiskläderna nu. Jag ska vara ärlig och erkänna att jag så gärna vill köpa små fina bodysar. Blicken går mot bebiskläderna varje gång jag går in i en klädaffär. Det är ju så roligt att shoppa inför bebisens ankomst. Men jag vill vänta. Jag SKA vänta :)

Men något som jag köpt är gravidbyxor. Jag behöver dom inte än men när morgonen väl är här då det inte går att knäppa knappen på byxorna utan att det känns som att jag ska sprängas, då ska jag vara redo :) Fick hem byxorna i veckan och idag beställde jag lite baslinnen som magen ska få plats i och leggings som funkar bra till vårens och sommarens klänningar och tunikor. Förra graviditeten köpte jag inte mycket gravidkläder och det kommer jag inte göra denna gången heller men byxor måste jag ha. Jag kan inte sätta ihop med ett gummiband, det är för obekvämt!!!!

Åter till Sveriges Mästerkock. Heja Josephine!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0