Om 48 timmar

Nu känner jag mig frisk. Äntligen! Man ska ju alltid vänta 48 timmar innan man ropar hej så än är faran inte över. Men det känns bra!

Så idag har jag kunnat njuta av det fina vädret som det bjuds på. Tog en promenad i förmiddags och det kändes verkligen att våren är på intågande :) Är mars äntligen en vårmånad tro? När Liam skulle hämtas så tog jag en promenad dit oxå och sedan spenderade vi lite tid ute innan vi gick in och tog ordentlig helg. Pizza och chips :) Det är fredagsmys det haha.

Fredrik är iväg och göttar sig. Bastubad, öl och bandy. Så det är mys utan honom ikväll. Vi ska nog klara oss.

Nu får jag återgå till Musse Piggs klubbhus!

Hittade mina glasögon idag. Jag är sjukt nöjd :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0