"Pompigt"


Igår var jag på mitt första klädparty. Det var Frida som hade bjudit mig och det var en säljare från Pomp de Lux som visade deras vår/sommar kollektion. Jag hade aldrig hört talas om det märket. Det är ett märke som kommer från Danmark och det introducerades i Sverige för två år sedan. Ett märke med fokus på bra kvalité till ett rimligt pris. Det var spännande att få se vad dom hade att erbjuda.

Jag blev lite besviken faktiskt. Dom hade en del fina byxor till kille men i övrigt tyckte jag inte att det var något speciellt. Inget som verkligen imponerade på mig. Hade jag däremot haft en flicka så hade jag nog köpt varenda plagg. Där hade dom verkligen lyckats göra otroligt fina plagg.

Men jag hittade två par byxor och en tröja som Liam ska få ha på sig i höst:

Baggychinos med snygga knappar i fram




Tröja med amerikanska flaggan (om du missade det)
Funkar fint med chinosen ovan




Coola baggymjukisar. Lite roligare än de vanliga mjukiarna!!

Bilder från pompdelux.se

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0