Shoppinghysteri

Ja igår var jag ju barnfri och som jag njöt! Det var så skönt. Dagen gick jättefort och jag njöt av varenda sekund :)
Jag passade på att gå på stan lite. Skönt att kunna gå där inne i eget tempo utan att behöva passa sov-och mattider. Jag fick en del shoppat oxå såklart! Dock så tycker jag inte att tröjorna gör sig så bra på dessa bilder. Men ja, jag lägger upp dom ändå. För dom är snygga irl.

Hittade den på VeroModa. Jag älskar ju tröjor med fickor så denna är helt i min smak!

Armbågslappar är jag oxå svag för! Cardigan från HM

Linne från HM som ska funka bra till cardiganen ovan

Loosefit och kortare topp från Gina.

Även denna från Gina. Älskar spetsen i nederkanten. Skönt silkigt material!

Nu har jag fyllt på garderoben med lite vårkläder. Helt perfekt.

Nu ska jag tvinga på pyjamas på Liam. Han vill inte riktigt sova idag verkar det som. Han fick nya bilar i kinderägg idag och dom är roligare att leka med tydligare. Får jag ifatt honom nu tror jag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0