Swooooooosh


Onsdag redan?! Var tog mars vägen? Susade verkligen förbi. Efter att ha fått njuta av några underbart fina dagar fyllda med sol och värme så kändes det lite ledsamt med dagens gråa och regniga uppsyn. Sedan väntas det även snö! Många som säger att det inte är konstigt alls att det ska snöa, det är ju BARA mars än. Ja men för tusan mars är faktiskt en vårmånad och på våren ska det inte snö. Att det har gjort det de senaste åren betyder ju inte att det är rätt att det gör det ;) Jag håller min tumme för att vädergudarna tänker om.
Imorrn kommer mina föräldrar upp hit till oss :) Det har jag sett fram mot länge. Liam började prata om dom för ett tag sedan och då hade jag inte ens nämnt att dom skulle komma. Barn har ju ingen tidsuppfattning så hade jag sagt att dom skulle komma om en månad så hade Liam rusat till dörren och tittat efter dom :) Men imorrn vet jag en liten kille som kommer bli överlycklig när mormor, morfar och Fanny kommer in genom dörren! Och jag kommer oxå skina upp hihi.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0