Fint avslut på en fin helg


Nerbäddad i sängen och redo att sova sista natten hos föräldrarna. Vad skönt det är att kunna gå och lägga sig när man vill och sen vakna av sig själv. Jag vaknar ju tidigt ändå men jag kan ligga kvar utan att en liten kille drar i täcket och hojtar "VAKNA MAMMA".

Men det ska bli skönt att få komma hem och träffa min lille pojke igen. Saknade är stor trots att det bara gått en helg. Han vägrade prata med mig idag oxå. Blev bara arg. Får hoppas jag får ett annat bemötande imorrn när jag hämtar honom hos farmor. Han sover där inatt för att Fredrik ska jobba imorrn.

Blir skönt att komma hem imorrn men denna helgen har varit så skön. Att få umgås hela familjen Andersson är kul. Händer på tok för sällan. Vi har så roligt ihop!! Tur att semestern börjar närma sig så att vi kan ses snart igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0