Från en till en annan


Från en säng till en annan. Nu ligger jag nerbäddad i min egen säng och det är ljuvligt. Inget går upp mot renbäddad säng! Skönt att komma hem oxå även om det som vanligt var tråkigt att lämna Skåneland.
Oj så gosig Liam var när jag hämtade honom. Så många kramar och klappar och "min mamma" jag fick. Ett varmt välkomnande som värmde ordentligt!

Imorrn är det åter till jobbet och jag ska inte ljuga: jag hade hellre varit hemma med Liam och njutit av det underbara sommarvädret som vi fått. Men jag slutar redan klockan ett så nog ska vi hinna njuta av det :) Tänk när vi kan åka och bada efter jobbet! Det ser jag verkligen fram mot. Liam är ju som en fisk (som inte kan simma förvisso) i vattnet. Han älskar det :) Mer värme åt folket!!!

Nu, sova sova säng säng säng.....

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0