Här förenas nytta med nöje


Min käre make förenar nytta med nöje så här på fredagkvällen. Tittar på hockeyn samtidigt som han skruvar ihop våra nya skåp till toaletten. Man får slappa men inte fullt ut och det gäller att man tar tillvara på varenda minut!

 

Jag kan väl inte påstå att det har varit full fart på mig idag. Jobbat har jag gjort men efter hemkomst så har det verkligen inte gått på helfart. Inte ens halv. Spenderade i stort sett hela eftermiddagen i soffan i liggläge. Antar att det är kombinationen av graviditeten och en kraftig förkylning som golvar mig lite. Sjukt trött har jag varit iaf. Men nu är jag pigg som en mört så det lär dröja innan jag somnar för natten.

Funderar faktiskt på att ta en promenad. Det är så härligt att det är ljust ute fortfarande trots att klockan är 21.00. Då kan jag till och med våga mig på en skogspromenad :) Egentligen skulle jag ha tittar på filmen Julie & Julia. Har sett den förut och jag gillar den. Den är mysig och efter att jag sett den känner jag mig alltid peppad att sätta igång med stora projekt i köket. Sen behöver vi ju inte diskutera hur det brukar bli med det i slutänden :P Men jag trodde filmen började 21 men den började tydligen 20 och nu har jag missat en timme redan. Blir kanske att jag kan titta på den imorrn istället.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0