Inte ett moln så långt ögat kan nå


Jag känner mig som en enda stor svettpöl i soffan. Värmen kom med en ordentlig smäll helt klart. Högsta noterade temperatur här hemma idag är 32 grader, 29 grader inomhus.
Från höstväder till sommargrader på väldigt kort tid. Men jag ska inte klaga. Jag är glad att sol och värme är här. Idag kunde vi njuta av det fina vädret hemma hos Emma och Adam. Killarna fick svalka sig i poolen och det var verkligen uppskattat och lyckat.

Jag har nu avklarat min 26 timmars arbetsdag. Det gick smidigt och ganska fort. Först vanlig arbetsdag till 16, sen en paus på 1,5 timme då jag passade på att skriva utvecklingssamtal. Sen var det dags igen, grillkväll med alla barn och deras föräldrar och syskon. Inte min grej alls och jag är som en skugga längs med väggarna. Efter det började övernattning med de äldsta barnen. 15 exalterade 5-6 åringar. Ja ni kan ju tänka er haha. Men det gick bra och jag sov hyfsat. Hemfärd 10 i förmiddags. Äntligen :) nu är det bara en vecka kvar med några utvecklingssamtal sen är det dags att njuta av sommaren till fullo. Då kan jag slappna av.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0