Måndagen är här med sol

Snart dax att bege sig ut i det fina vädret. Jag hoppas att jag kan få med Liam på en promenad men jag anar att han kommer rusa mot lekplatsen istället. Jag är glad att vi har den andra sidan häcken men ibland hade det varit bra att ha den på lite avstånd. Så fort vi går utanför huset så ska han dit. Kunde ju vara kul att göra något annat ibland :P Vi kanske får kompromissa lite, först lekplats och sen promenad.
Tänkte kolla med Emmie om hon ville ses i eftermiddag. Hon kanske har skola hela dagen men det skadar ju inte att kolla. Vi måste ta bilder till gravidboken oxå. Det var lättare med Liams för då var jag arbetslös och kunde komma när som till dom för att ta bilderna men nu måste det planeras och ibland pallar man faktiskt inte. Men idag kanske.
Nu ska jag dra Liam från datorn och Barbapapa så att vi kan komma ut någon gång :)
Hoppas du får en fin dag!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0