Oh Didde my friend


Jag är ett stort Didrikssonfan. Det har kanske inte undgått något.
Dom har snygga kläder och bra kvalité.
Kan inte skryta med att vi har en massa av deras kläder
men så mycket som ekonomin tillåter iaf.

Liam har denna fina fleecejacka från deras Pippi-kollektion:



Jag är överförtjust i just Pippi-kollektionen såklart. Gillar att dom har gjort den i flera färger än den traditionella vita/röda/blåa.
Grönt är helt i min smak och den här  är så där härligt knallgrön :)

När jag nu upptäckt att hans regnbyxor läcker som ett såll så såg jag min chans.


Men det fick bli den traditionella färgen.
Jag tycker det blev fint med de knallröda byxorna!

(bilder från didriksson.com)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0