Outletat


Vaknade upp med en förkylning som inte hade gjort som jag hoppats på under natten. Mer snor, mer hosta och mer halsont. Behöver jag berätta att jag är smått besviken. Starten i morgondagens Tjejmil är lite i fara. Det som jag tränat inför och verkligen sett fram mot. Vi får se hur det blir.

Jag har spenderat hela eftermiddagen hemma hos Sandra och alla hennes pojkar.
Först åkte vi till Brio Outlet i Osby. Jag har velat åka dit ett tag så det var ett perfekt förslag från Sandra. Hade jag haft mer pengar så hade jag köpt mer till Liam och även något till bebisen. Fanns en hel del som hade jag hade kunnat tänka mig :)

Sen softade vi hemma hos dom resten av dagen. Jag fick lukta på liten bebis, som ju nu fått ett namn. En liten Ebbe var det. Han är verkligen lik sin mamma helt och hållet. Vilket är roligt eftersom Noel är en kopia av sin pappa. Så en av varje har dom :)

Att vara bland en massa ungar gjorde att jag nu saknar min lille plutt där hemma. Och inte ville han prata med mig heller när jag pratade med Fredrik. Får hoppas på att han har ändrat sig till imorrn då jag lovat ringa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0