Den vackraste stunden

Den här helgen gick på tok för snabbt. Jag hade velat ha en 7-dagars helg för att kunna njuta ännu lite till. Vädret har varit helt perfekt och vi har haft att göra från morgon till kväll. Bara roligheter dessutom! Den blå poolen har fått komma fram ur vintervilan och trots att vattnet är på tok för kallt för att föräldrarna ska kunna njuta av ett dopp så har vi fått bada med vårt lilla vattendjur. Det ska skrivas att Fredrik är den största badkrukan här hemma. Utan tvekan!!
I lördags fick jag och Liam med mig Emmie och hennes familj till Skövde för att shoppa upp lönen. Huvudsyftet med trippen var att byta ett armband till en storlek större. När jag var hemma i Skåne så fick jag nämligen en tidig födelsedagspresent av mamma och pappa eftersom dom inte är här upp när jag fyller år. Då önskade jag mig ett armband från Soldier to Soldier. Fantastiskt snygga armband:
Jag fick det blåa och det tycker jag är det snyggaste. Men tyvärr var det lite litet och i Skövde hade dom inte armbanden. Och inte här i närheten heller. Så nu är det skickat till Skåne så mamma kan byta det. Omständigt som faen!!!
Jag passade även på att shoppa till Liam då han har lite ont om sommarkläder och jag hittade äntligen ett par gravidshorts till mig som är snygga. Behöver ju inte bara gå omkring i klänning i sommar, även om det kan vara nog så snyggt det med :)
När blåa poolen är avstängd går det faktiskt bra att ta fram lilla baljan.
Grillmästaren.
Igår kom grannen och deras barnbarn in för att leka med Liam. Dom är lika gamla och dom lekte riktigt bra ihop. En till kille som har bilar som sitt stora intresse i livet. Liam och Lukas kommer nog att leka fler gånger i sommar.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0