Varför ska det krånglas??


Just nu ligger min hjärna tätt inpackad i ett härligt lager med tjockt slemmit grönt snor. Fy farao vad förkyld jag är. Ja ni kan tro att det är synd om mig. Det var nära att jag kastade in handduken på jobbet idag och skippade eftermiddagen då vi har planering i 3 timmar. Men samtidigt så kände jag att jag behövde skriva på utvecklingssamtalen. Så jag fick helt enkelt rycka upp mig. Fick skrivit mycket på samtalen och kände mig genast piggare :) Dom där samtalen hänger ju över en som ett mörkt jäkla skynke. Egentligen är det inte jättesvårt men nu har vi fått nya papper som vi ska följa och det krånglas med det helt i onödan. När mina kollegor, som har arbetat i förskolan i typ 200 år sammanlagt, oxå tycker det är krångligt och jobbigt så kan ni ju tänka er.... men jag får mycket hjälp av dom så därför har det gått bra. Jag är ju inte så mycket för att oroa mig i vanliga fall och det har jag inte varit nu heller. Jag blir mest irriterad över att det ska krånglas med det.
Men nu har jag kommit en bra bit idag så nu känns det rätt bra :) Och förkylningen har lättat lite så nu kan jag avsluta denna vecka på topp!!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0