Från soffan med russin


Ligger i soffan med spänningshuvudvärk och ett dåligt humör (som nog är resultatet av huvudvärken). Fredrik är världens mest omtänksamma och är ute på promenad med kvällsskrikan. Lugnt och stilla är vad huvudet behöver... och lite russin. Fick ett akut sug efter det förut så var tvungen att köpa på mig lite. Så nu hoppas jag att värken försvinner så jag kan bli människa igen.

Idag är vi för övrigt en familj på fem. Noel är här och våldgästar oss medan föräldrarna är i Götet. Fast jag börjar nu undra om han ska flytta in för klockan börjar bli mycket.. Jaja, vad gör väl en extra. Han är iaf så pass stor att han snart kan skaffa något eget ;)

Nu ska jag vila mitt huvud och hoppas på det bästa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0