Hurry Curry

 
Sitter här och svettas som att jag sprungit en mil.. och det vet vi alla att jag INTE har gjort idag. Jag och Vera tog en snabb långpromenad idag efter att vi lämnat Liam på dagis. Är det bara jag som tycker det är svårt att gå fort?! Inte för att det är för jobbigt utan för att jag efter några hundra meter glömmer bort att jag ska gå fort och saktar ner utan att märka det. Ska jag gå fort så får jag vara superfokuserad hela promenaden. Kanske min lata sida som tar över.... Men, igår och idag har jag tränat på detta med att gå fort. Får absolut ge mig själv godkänt då mina tider varit flera minuter bättre än tidigare. Good for me!!
 
Suget efter att kunna träna ordentligt är fortfarande enormt. Det ska bli så skönt. Men det dröjer tyvärr några veckor till. Känner idag efter mina tre promenader igår och idag att bäckenet absolut inte är som det borde vara. Gör ont till och från. 
Blir till att börja med något skonsamt och känna efter hela tiden för att kroppen ska orka.
Men som sagt, det dröjer lite till.... tyvärr
 
Är i stort behov av nya löparskor. Dom jag har är superbra men nu har jag haft dom på tok för länge och snart sticker tårna ut där fram är jag rädd. Den ovan är typ som de jag har. Mycket bra sko om man har problem med benhinneinflammation, som jag. Jag har tydligen ett pronationslöpsteg, vilket gör att jag får inflammation i benhinnorna så fort jag löptränar mycket. Men då ska dessa skor vara bra. 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0