Kalasat


Jag har kämpat mig till en härlig värk i benen ikväll. Var på gymmet förut och körde massa styrka och det känns nu. Så härligt!
Innan mitt pass pratade jag med en av instruktörerna där. Vi pratade om vad jag kunde träna nu efter graviditet och förlossning och även vad jag skulle tänka på. Jag fick många bra tips och nu har jag blivit ännu mer taggad. Bland annat sa hon att det gick bra att gå på spinningpass. Det har jag längtat efter! Så nästa vecka ska jag gå på ett 30 minuterspass.

Igår var vi med på Noels barnkalas som han hade i en gympasal. Perfekt att ha kalaset där för där kan barnen hålla sig sysselsatta hela tiden. Vi hade satt upp en hinderbana som de kunde ta sig runt.
Behöver jag skriva att Liam njöt? :) ujuj, han älskade det. Och Noel verkade oxå nöjd och det är det absolut viktigaste!! Tänk att han fyller 9 år snart. Hur gick det till. Det var inte sååå längesen jag skjutsade Emmie till förlossningen i kristianstad!! Betyder det att jag oxå börjar bli lite gammal......

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0