Kvällsångest

Knarr knarr knarr låter det här hemma. Även en sövande melodi spelas i huset. Skrikandet har slutat för en stund. Kan det vara så att fröken Vera har slutit sina blå för en stund? Nä, nu skriker hon igen....

Vad är det för dumt påfund att i stort sett alla bebisar skriker på kvällen? Kvällsångest läste jag att det kallades. Mycket dumt! Varje kväll runt 19 så sätts skrikandet igång i alla spädbarnsfamiljer.
Med Liam var det riktigt jobbigt. Frustrerande minst sagt och vi kände oss helt odugliga här hemma.
Med Vera så bekommer det mig inte nämnvärt. Jag var förbered och jag vet att det bara är just nu. Det kommer ett slut på det. Tur det :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0