Livet är svårt ibland

Liam är en storkomsument av glass, framförallt isglass. Häromdagen fick köpte vi Blixtenglass och han fick en.

Han äter upp den så snabbt att jag undrar om han hinner känna smaken av den...

Efter en stund ber han om melon, som vi oxå köpt.

Liam: Jag vill ha melon!
Nää, Du har precis ätit glass. Vi sparar melonen.
Liam reagerar med en ramaskri och rusar iväg tjutandes.
Kommer dock tillbaka ganska snart.

Liam: Jag vill haaaaa melon. Inte glass!!
Men du har ju redan ätit glassen
Liam: Men jag vill inte ha glass!!!!
Den är redan i din mage Liam.
Liam: jag vill spotta ut glassen mamma!!! Jag vill ha melon!! Jag vill spotta ut glassen!!!!!!

( Livet är svårt ibland)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0