Onda fötter och värkande ben


Vi har en väldigt tyst kväll här hemma. Man skulle kunna tro att Liam dragit på sig bärselen och rymt med lillsyrran, så tyst är här.
Men förklaringen är det att familjens yngsta och mest högljudda medlem ligger ute i vagnen och sover gott och det har hon gjort i nästan 3 timmar. Så här har vi faktiskt kunnat se program som inte är textade. Det var ett tag sen.
I mitt bakhuvud mumlar dock en röst: när nu kvällen varit så lugn kommer då natten vara..... högljudd?? Only time will tell.

Idag har mina fötter fått vandra minsann. 1,3 mil har dom gått idag. Känner mig riktigt duktig. 4 mil har jag gått hittills :) Dunk dunk i ryggen.
Benen värker nu ikväll och det njuter jag av. När det är brist på träningsvärk så får detta duga!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0