Rosa Rosa Rosa

 
Jag har alltid tyckt att de mammor som fått en flicka borde köpa något annat än rosa kläder till ungen. Bara för att det är en tjej så måste hon ju inte vara klädd helt i rosa. Think outside the box typ.
 
Jag ska nu erkänna att jag vill klä Vera i enbart rosa! Så fort jag tittar på kläder till henne så dras jag mot att som är rosa eller har spets någonstans. Det är ju så fint :) Jag trodde inte att jag skulle få köpa flickkläder och nu när jag får det så blir det så flickigt det bara kan bli :)
 
Set - 100% Ekologisk bomull
Set - 100% Bomull
Byxa - 95% Bomull,5% Elastan
Body - 95% Ekologisk bomull,5% Elastan
(Bilder från lindex.se)
Body, Rosa, Ribbstickad body i härlig...
Overall, Rosa, Finstickad overall med vacke...
(bilder från kappahl.se)
NEWBORN OLLA LS KNIT DRESS, LAVENDER GRAY, list
NEWBORN LAMA KNIT CARDIGAN, BALLERINA, list
NEWBORN JACKIE SWEAT PANT, VERY BERRY, list
(bilder från nameit.se)
 
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0