Sista höstdagen för i år

 
Imorrn går vi in i december och vintermånaderna kommer rulla förbi nu. Men vintern var en dag tidig här. Det har snöat hela dagen och nu har det lagt sig ett fint vitt vintertäcke över marken. Detta har jag verkligen längtat efter. Jag vill ut i pulkabacken med Liam :) Så jag hoppas snöandet fortsätter hela natt
en lång så att vi kan rota fram pulkan imorrn och bege oss mot backen!!!!
 
Idag har vi varit hemma hos Matilda och Oskar. Vi åkte dit lite efter 9 och
 sedan spenderade vi större delen av dagen där. Tänk att snart får dom träffa sin bebis oxå. Den är beräknad till julafton men Oskar hade bråttom ut och kom 2 veckor tidigare så vi får se om lillayskonet har samma plan. Jag gissar på en pojke men hoppas ju lite på en tjej ;) Men bara lite i smyg. 
 
Jag och alla mina barn är utan pappa ikväll. Han bastar, dricker öl och sen bandy med jobbet. Så vi har såklart laddat upp med lite gottit och nu myser vi lite i soffan framför Nalle Puh m
ed vänner. Jag älskar den lagom runda björnen. 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0