Borde kasta in hjärnan på avvänjning

 
Ja, det var en liten Vera i magen. Ni kan ju förstå min chock. Jag har varit helt inställd på en liten pojke så när Fredrik avslöjade att det var en flicka så hade jag väldigt svårt att tro på honom. Nu vet jag inte hur många gånger som jag har sagt han, hans och honom till Vera. Jag kommer att behöva kasta in hjärnan på avvänjning verkar det som. 
 
Nu sover hon mest. Att äta, skita och sova är hennes hobby just nu, som alla andra bebisar. Jag har sovit väldigt lite sedan i måndags men trots det så får jag säga att jag känner mig ganska pigg och fräsch. Hon är duktig på nätterna så jag kan inte skylla för lite sömn på henne. Jag antar att jag fortfarande är lite speedad efter förlossning och omställningen det är med att ha bebis igen. Vi är snart inne i det hoppas jag. 
 
Nu ska jag bege mig ut till soffan där make och dotter väntar <3
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0