Dags för riktig vardag


Sista dagen som Fredrik är föräldraledig är snart över. Nu ska jag och kidsen (tänk att jag nu får skriva det i plural) klara oss själva under dagarna. Det ska väl gå bra. Liam började förskolan idag igen efter att ha varit hemma 1,5 vecka. Behöver jag skriva att han var lycklig :P

Det har varit skönt att ha hela familjen hemma men nu ska det bli skönt med riktig vardag. Dags att jag reder ut att fixa vardagen med en spädis igen!

Jag började denna veckan med att ta en lång promenad med Vera efter att vi lämnat Liam på förskolan. Äntligen en dag med hyfsat väder så det var riktigt skönt och välbehövligt!! Mer sånt väder så jag kan få bort lite mer fläsk!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0